Aku dan Kamu berbeza....

Salam to all....

Hrmmmmm,,,lame sudah menyepi sndiri..kini ak terbuka aty ntok meluahkan sesuatu yg terbuku....
I'm very sure that u all know setiap manusia tu dijadikan ngan kelebihan dan keistimewaan tersendiri kan..?? which means everyone of u is d best...but as human being..kte ade kkurangan n kelemahan diri gak...
ingat tu...nobody is perfect...!!


Owh yeah....that's juz simply an "arrangement of words"....to make a description of something..
but,,,deeply in my heart,,ak rase sume kkurangan ade kt ak...whereas sgala klebihan ade kt owng laen...When i look at other people..i feel ashamed of myself...sbb ak pkir ak tlalu srbe kkurangan...
I don't know whether dis is reality or juz my feeling....
Peeps,,look at urself....u 've a good looking...hensem n pretty face... korng ade very nice kind of people around u....good achievement in study...ur good behavior....prinsip idop...n also everything that u 've achieved...
BUT me...?? I'm not like u peeps....i'm juz dull person with low personality n nothing....sob2...



OMG,,,i'm really not motivated...!! hati ak kosong...ak jelez tgok owng laen yg look epy all d time with a good fwenz yg sntiasa menemani tika sng dan ssah....

But me..?? ssah ke sng ke lbih kurng same je.....no one care bout me....i'm nothing...i'm useless...!!
sorry guyz....i'm not a good fwenz....
i got nothing....korng kan nk carik kawan yg sporting...good looking,,nice,,dll kan..??
Well,,this is me....a lonely heart....i know my ability,,my potential...its not that high....
kawan..?? huh,,,bile ssah carik..bile sng lupe...its common n bcome norm rite...adat r tu...
*ak x mksud sume kwn ak cmtu...i know most of u mmng kawan yg baek....
  And i really thankz for that...<3 <3 <3



Hrmmmm,,sigh2....seribu keluhan....(!_!)
i'm juz expressed my feeling....maybe dis is too emotional...
n again i feel bad bout that....so poor....

Nothing on my mind than hoping for epyness....

i wish to be better than others...i don't want to be the best among the rest...juz enough to be as good as other people did...!!!
hope...hope...hope.....
juz wonder bout my potential....hrmmmmm.....
sorry sbb ak giler "down" skunk neyh....i don't know wat to do....
May Allah give me peace in my heart n my mind....ameennn..=)

2 ulasan: